Thursday 13 February 2014

Yeayyy!!! Finally Belog Saya Berwajah Baru!

Cerita & Skrip Oleh NinaSzar at 04:43
Assalamualaikum Wbt & Hi!


Setelah setahun lebih menjadi blogger, akhirnya belog saya sudah bertukar wajah. Hihi. Cehh..ayat tak payah nak skema sangat. Dah lama nak tukar sebenarnye tapi aku tak tau. Bukannye aku pandai sangat IT ni. Kekadang benda simple pun aku tak tau sampai segan jugak la aku kat orang yang tolong aku ni.


Aku memang saje mintak yang sesimple je sebab tak nak nampak serabut sangat and nanti nak loading pun lame gile. Memang la aku tak nafikan belog yang cantik pun satu faktor jugak nak buat orang attract kat belog kite ni tapi kalo da serabut sangat and nak loading pun lama, haa tu lagi la buat orang tak dak mood nak baca belog kite kan. Yang simple sahaja sudah cukup dan yang paling penting ialah isi dan info yang ada kat belog kite ni. Ye tak??? Orang bace belog mesti la sebab ada info yang mereka dapat dari belog kite ni. Macam aku ni, kekadang ada benda yang aku tak bape faham..ape lagi terus google la. Pastu memacam jenis belog yang keluar. Bile kite da baca dan tertarik, then kite pun follow dia.


Entry ni tak de info ape pun aku nak share. Haha. Saje nak hebahkan kat kalian yang belog aku dah berwajah baru. Pffffttttttt. Okbai!!!

0 Suka Ku Bercerita:

Post a Comment

 

Nina Szar Copyright © 2014 Designed by eddscape