Monday 17 March 2014

Tutu Skirt, so in love!

Cerita & Skrip Oleh NinaSzar at 05:48
Assalamualaikum Wbt & Hi


Rase cam da lame tak update belog. Sebab busy menjahit. Sebenarnye nak cite kat korang ni, baru-baru ni aku ada jahit tutu skirt. Tutu skirt sekarangkan tengah in. Iols pun nak buat jugak. Bile da tau menjahit ni, kalo bole semua baju nak jahit. Instead of kite beli kat luar, lebih baik kite buat sendiri. Kan da jimat tu.

Tadaaa!! Ini laa Tutu skirt yang saya jahit sendiri tu.

Aku suka beli kain kat Jakel. Kenapa suka? Sebab bagi aku kain kat jakel cecantik dan kain yang berkualiti. Bukan tu je, kite bole dapat dengan harga yang berpatutan.

Sekarang ni kalo bole sume fesyen baju aku nak jahit. Kalo untuk first time jahit tu, aku takkan beli kain yang mahal. Yang murah dan cantik cukup. Lagipun nak try and error je kan. Walaupun try and error je, aku akan pastikan ape yang aku nak jahit tu menjadi. Macam tutu skirt ni la. Lepas ni nak buat kaler lain pulak.



Inilah rutin aku setiap hari lepas balik keje.Menjahit pulak sampai tengah malam.Lama-lama mata pun dah jadi mata panda. Tapi tak pe. Aku hepi menjahit ni. Kadang-kadang bile da terlebih semangat tu, aku sampai rasa cam tak nak tido langsung. Padahal esok tu nak keje. Tu la penangan bile da terlalu obses menjahit nih. Mihmihmih.


Okaylah, till we meet again. XOXO

1 Suka Ku Bercerita:

Unknown on 18 February 2015 at 07:17 said...

Assalamualaikum akak ^^ . Boleh share macam mane nk buat tutu skirt tak ?

Post a Comment

 

Nina Szar Copyright © 2014 Designed by eddscape