Tuesday 22 April 2014

Finally Dapat Jugak Sneakers Wedges Idaman Hati!

Cerita & Skrip Oleh NinaSzar at 10:21
Assalamualaikum Wbt & Hi!

Entry kali ni poyo sikit sebab aku cuma nak bagitau  yang aku udah dapat kasut yang aku idam-idamkan selama ni. Dannnnn inilah kasut yang paling mahal aku pernah beli hoccayyy. Before ni kasut paling mahal aku pernah beli pun tak sampai seratus.




Inilah kasut yang aku beli tu. Excited sangat sampai up entry kowttt.


Dah lame aku cari kasut ni tapi setakat ni yang aku tengok ada jual online je. Itupun kene buat pre order dulu. Dalam dua tiga minggu baru dapat. Aku ni dah la jenis kalo dah bayar aku nak dapat barang time tu jugak. Aku selalu usha yang isabel marant sneakers tu tapi memang tak dapatlah aku nak beli yang original. Itu hari housemate aku g London, aku pun kirim la kasut camni. Semangat kowt, dia sampai je kat sane terus aku tanye ada jumpa tak kasut yang aku nak tu. Kalo boleh aku suh beli yang pirate punye je. Tapi kat London, ada pulak pirate??? Krikkkk krikkk. 



Lastly, dapatlah kasut idaman iols. Maaflah ye, entry kali ni memang tak de gambar lain selain kasut nih.


Kasut ni brand Aldo. Aku da try pakai kejap tadi. Hee. Ringan je(ingatkan berat) and memang best bile pakai. Weekend ni kalo keluar bole la pakai kasut baru. Yeay!! Nqnti bile da pakai memang aku akan up la entry baru nak tunjuk aku pakai kasut baru. Hohoho. FYI, aku memang suka pakai sneakers instead of ko pakai heels kalo nak g berjalan tu. Bagi aku tu menyeksa diri. Dah kenapa ko nak g berjalan pun sibuk nak pakai heels bagai. Aku pakai heels pun time g kenduri kawin atau time nak bergambar je. Aku ni pulak jenis berjalan laju ibarat macam kene kejar ape ntah. Dats y aku lebih suka pakai kasut flat je kalo nak g berjimba ke ape.

Till then we meet again. 

XOXO

6 Suka Ku Bercerita:

mella on 29 April 2014 at 09:56 said...

Salam sis, can i have you number atau email so that senang nak contact sbb saya ada terbaca sis punya review regarding ACCA. So nak mnta sedikit pendapat . If you dont mind . :D and nak tanya info pasal ACCA.

NinaSzar on 1 May 2014 at 17:18 said...

Salam. Hi sis, you can contact me thru email at szar22@gmail.com

Unknown on 26 May 2014 at 03:46 said...

Salam .. Sis .. Nk the gak la sis Cari sneakers wedge yg murah kat mana ye ?

NinaSzar on 29 May 2014 at 05:23 said...

Wslm. Kte xsure la kat mne yg murah. Slalu kalo sneakers wedges ni jual online je rsenye. Kte ada tengok kat vicnity ada. Pre order la tapi. Kte xpernah beli online pun kalo nak beli kasut. Sbb takut salah size.

Unknown on 25 February 2017 at 20:55 said...

cantiknyaaaaa... mana nk cari ye.. klo boleh kedai lah bukan online sbb mmg tkpuas hati klau beli online..

Unknown on 25 February 2017 at 20:55 said...

cantiknyaaaaa... mana nk cari ye.. klo boleh kedai lah bukan online sbb mmg tkpuas hati klau beli online..

Post a Comment

 

Nina Szar Copyright © 2014 Designed by eddscape