Wednesday 13 May 2015

Makeup By Nina Szar : Self Taught Makeup Artist

Cerita & Skrip Oleh NinaSzar at 02:00
Assalamualaikum Wbt & Hi!


Just so you know, selain dari menjahit ahkak juga makeup artist. Dah lamo sebonar ea minat make up ni tapi selama ni suka make up diri sendiri jela. Sekarang ni baru ahkak betol-betol serius. Tapi nak bagitau ni, ahkak tak g memana kelas pon. Belajar make up ni kat you tube je tapi lama jugak amik masa ngadap you tube tu. Ingat senang nak betol-betol faham. So, I am a self-taught make-up artist. Hewhew. Part paling susah faham masa nak buat kening and eyeshadow tuh.  Ahkak ni memang tak da lagi sijil dari memana academy bab2 menjahit and make up ni tapi InsyaAllah boleh jugak buat macam diorang tuuu. Kalo uols sedang mencari MUA with ridiculously cheap price korang follow la aku kat Instagram @makeupbyninaszar . Untuk permulaan ni aku buat promotion la. Harga memang sangat murah dan berpatutan. Siap dapat free test make up lagi sebelum majlis korang tuh. Jangan risau kalau korang ada yang berminat nak amik service dari aku, I will make you looks beautiful within 2hours and that includes hijab and accessories styling. Aku buat ni untuk apa-apa jenis event pon macam tunang, nikah, sanding, dinner and photoshoot. Banyak sangat membebel, meh la aku tunjuk sikit hasil sentuhan tangan aku nih.


Ini namanya My Go To Makeup Look. No fake eyelashes.

Ini Fatin Liyana, kawan iols. Dia sudi jadi makeup canvas iols. Bridal makeup look. Kalo camni untuk nikah sesuai la. No fake eyelashes.


Ini Fara Nadia, kawan iols jugak. Iols makeup kan dia masa dia jadi pengapit tapi dia tak nak lukis kening. No fake eyelashes.

Kenalkan Ainaa yang gojes. Dalam ramai2 makeup canvas iols, dia la yang paling sporting sekali. Layan je aku nak buat ape pon. Hehe. Ohh ini ialah Bridal makeup look juga, dinner pon boleh.

Ini pulak Glam Makeup Look. Haaa glam tak uolss? Sekarang ni aku memang suka makeup jenis ni.

Smokey Brown and turquoise makeup look.

Effortless makeup atau boleh jugak jadi My Go To makeup. No fake eyelashes.


Ini ialah Ily Diana. Dia student ACCA. Hee. Makeup ni sesuai untuk g dinner.


Ini pulak Kak Tasha. Bridal makeup look. Sesuai untuk sanding.


Ini jelah setakat ni ye. Till then we meet again.

0 Suka Ku Bercerita:

Post a Comment

 

Nina Szar Copyright © 2014 Designed by eddscape