Monday 14 January 2013

Baru tahu ke?P

Cerita & Skrip Oleh NinaSzar at 08:25
Assalamualaikum Wbt..and hii!


Aku baru je start sem dua dan first class yang aku masuk ialah kelas Law. Dengar law je cam bosan je kelas tu kan. Tapi sebenarnye tak bosan langsung. Banyak benda yang kite bole tau belajar law ni. Adakah aku sorang je yang baru tau ni? Oke..malu sekejap..tapi tak kesah.

Kat kelas tadi la baru aku tahu tentang hak kita sebagai seorang individu. Baru la aku tau tentang ape yang tengah jadi sekarang ni bole ke tak bole kite wat camtu. Kalo nak cakap pasal law ni memang tak abis tapi aku rase kite semua memang patut tahu tentang itu semua. Kite semua kene tahu pasal sejarah kite. Mesti la kene amik tahu supaya tak la orang senang-senang nak memperkotak-katikkan kite ye takkk.


Itu jela yang aku nak share. Sharing is caring kan..hehehe. So,lepas ni kite kene la amik tau hak kite. Sume orang da tau ke? Aku sorang jela yang baru tau nih..?? hehhhhh.



Pegi kelas yang pertama sem ni pakai baju kurung.heee. Sem lepas tak pernah pakai baju kurung kowt.hehehhh.
Psssttttt..baju tu aku jahit sendiri tau. Nnt la nak wat entry pasal menjahit ni.

2 Suka Ku Bercerita:

The ShomeL TwinZ on 14 January 2013 at 16:20 said...

slmat memulakn class yg bru, bljar law sbnarnya sronok tw, xsusah,hehe...try your best k:)

NinaSzar on 18 January 2013 at 05:49 said...

thanks. Yg kite blaja skrg ni Malaysian law. Mase dip dulu ada jgk blaja law tp kali ni lg best kowt.hee.

Post a Comment

 

Nina Szar Copyright © 2014 Designed by eddscape