Wednesday 23 January 2013

Jom Belajar Menjahit!

Cerita & Skrip Oleh NinaSzar at 07:13
Assalamualaikum Wbt & hi!



Rase cam da lame gile tak update blog. Sejak da start kelas ni memang bz dan tak sempat nak update blog pun. Lepas tu pergi kelas menjahit lagi. Haa..saya bole menjahit baju? Caye tak? Hehehe. Silalah percaye ye.



Itu hari aku ada belajar menjahit dengan Yasalma Modest Dress Designer. Belajar wat jubah. Mudah je rupanye wat jubah ni. Bagi aku semua orang perempuan mesti pandai menjahit. At least bole menjahit untuk diri sendiri dan family sudah la kan. Nak wat bisnes pun bole. Tak rugi weyhhh belajar menjahit nih.

Sebelum ni ada jugak aku pegi kelas lain tapi aku cuma belajar wat baju kurung pesak gantung and kebaya. Bile da bole wat baju kurung ada yang tanye aku bole wat jubah tak? Blouse ke?



Tadaaaa! Lepas je balik kelas terus wat blouse ni. Semangat betol.


Aku belajar menjahit ni dulu sebab minat dan aku fikir kalo bole jahit baju sendiri kan bagus. Bole jimat kowt. Nak tempah baju kat kedai cina kat kampung aku tu pun mahal,ni pulak kat KL nih.


Kalo ada yang berminat nak belajar menjahit tu bole la pegi belajar ye and kalo ada yang berminat nak tempah baju ngan aku pongg bole. Hehehe. Sekian untuk entry kali ni ye.

5 Suka Ku Bercerita:

Anonymous said...

boleh bagi no telefon tempat belajar jahit tu. dan berapa ye yurannya. Akan nak hantar anak belajar.

Anonymous said...

adik boleh email akan di faridahkasmadi@gmail.com. Terima kasih.

NinaSzar on 25 February 2013 at 23:02 said...

Akak bole tgk kat facebook. G page bengkel seharian membuat jubah. Sis Yasalma yg ajar ni. Dia akan update kelas ape yg dia akn wat setiap mgu.

NinaSzar on 25 February 2013 at 23:03 said...
This comment has been removed by the author.
Unknown on 24 October 2013 at 03:54 said...

Salam. Saya dari spore, Yasalma nak dtg spore bukak class. Saya nak pergi tapi takot. Buat jubah and princess cut dress n demo palazzo pants. Boleh kasi pendpt macam mana dia ajar and patut ke saya pegi nie? Hehe. Thanks. Email me taqiyuliy@gmail.com

Post a Comment

 

Nina Szar Copyright © 2014 Designed by eddscape