Tuesday 8 January 2013

Steamboat

Cerita & Skrip Oleh NinaSzar at 09:48
Assalamualaikum Wbt..and hi!


Well,I guess this is my first entry in 2013! Wooahhh..wooahhh..eksaited sangat pulakss. Entry kali ni bukan lagi pasal jenjalan kat Melaka. Asyik Melaka je mesti bosan kan. Aku nak share pasal makan pulak.


Aku tak tau camne nak cite pasal makan ni. Aku sedar aku ni memang tak reti nak bermadah cili api bagai. Aku tak reti nak karang ayat sempoi supaya kalo ada yang bace blog aku ni tak bosan dengan ayat yang ntah hape-hape. Walaupun dulu mase spm cikgu Bahasa Melayu aku suh wat satu karangan mesti ada 500patah perkataan tapi sekarang aku da lupa cite pasal spm dulu. Mane aku ingat lagi ayat-ayat gramatis yang cikgu ajar dulu. Hee. Ehh..nak cite pasal makan ke pasal spm.



Pegi makan steamboat di sini!
Itu hari pegi makan steamboat kat Sungai Buloh. Jauh betol nak makan. Tempat ni bagi aku sangat oke kalo korang nak makan sampai kenyang. Macam2 ada. Senang cite all you can eat. Ape je yang ada korang makan la dan bayaran sangat berpatutan.



Da lapar sangat sampai tak sempat nak pandang camera.




Ni antara makanan yang mereka sediakan. Ada banyakkk lagi.

Tersandar kekenyangan.

Ni jela yang aku bole share pasal makan-makan. Tempat ni sangat oke. Mase aku sampai pun meja penuh. Tapi kiteorang dapat jugak meja sebab da reserve awal2.


Sekian.



4 Suka Ku Bercerita:

Kupukupu on 8 January 2013 at 17:02 said...

sedapynye...hrge dy cne ? pk x ?klau ok mcm nk try mkn plak kt stu... :)

NinaSzar on 9 January 2013 at 06:59 said...

xingat la..dlm rm20.if im not mistaken la. try la pegi. oke tempat ni.tak mahal pun.hee.

The ShomeL TwinZ on 9 January 2013 at 19:09 said...

wahh dh lame xmkn steamboat, tmpt nie pon kite xprnh smpai lg, tq dear :)

NinaSzar on 9 January 2013 at 23:38 said...

bole la try kat tempat ni nnt.hee.

Post a Comment

 

Nina Szar Copyright © 2014 Designed by eddscape