Wednesday 20 February 2013

Takut

Cerita & Skrip Oleh NinaSzar at 07:33
Assalamualaikum Wbt & Hi!


Just so u know,imma full time ACCA student. So basically, 1 subject has 6 credit hour. Can u imagine 6 credit hour for one subject? So, only two subject is enough for me and my lecturer said that two subject gonna change your life! So yeah,it so true. But the problem is i'm not just a student,i'm also a tailor. I mean part time tailor or maybe designer also. Ngehngeh.


Nampak tak tamaknye aku di situ. Menjahit ni memang da lame aku minat sangat. Sebenarnya aku risau dan takut jugak. Yela wat dua keje dalam satu mase. Multitasking. Walaupun menjahit aku just amik tempahan kecil2lan saje tapi mase tu cam tak cukup je 24 jam. Mane nak study lagi,nak menjahit lagi. Nak update blog lagi la. Life is a bit hectic as a student and tailor at the same time.


Aku suka jugak berblogging dan berbelogwalking. Banyak jugak belog yang lain-lain aku ada bace. Selalunye belog yang aku follow ni tapi masalahnye aku hanya sempat singgah dan baca sahaja hingga tak sempat nak meninggalkan komen. Huehuehue. Maap ye kawan-kawan.

Honestly, memang aku takut wat dua keje sekali. Paling takut kat ACCA. Kalo bole memang la nak straight seating. Hope aku bole gunakan mase sebaiknye untuk mase depan yang lebih cerah. Mihmihmih. Ada orang cakap kalo nak mase depan cerah keje la ngn TNB. Hahaha.

Oke la..terima kasihlah kepada yang sudi membaca bebelanku ini.


P/S: Next update aku ingat nak wat tutorial camne nak wat inner. Ala inner cam yang aku pakai tu macam picture kat atas ni. Kain lebih2 korang tempah tu bole wat inner. Jangan membazir. Tapi tak tau la bile nak update. Senang sangat dan mudah nak jahit!

2 Suka Ku Bercerita:

The ShomeL TwinZ on 20 February 2013 at 17:42 said...

wahh bgus mcm tu, tp kena pndai bhagikan masa, insyallah blh wat semua..minat menjahit ea, blh tempah baju hehe....

NinaSzar on 25 February 2013 at 05:15 said...

Bole je kalo nak tempah.hehe

Post a Comment

 

Nina Szar Copyright © 2014 Designed by eddscape