Thursday 20 November 2014

My First Experience Shopping With Luxola

Cerita & Skrip Oleh NinaSzar at 23:08


Assalamualaikum Wbt & Hi!

Korang pernah dengar pasal Luxola tak? Luxola tu online shop yang jual barang make up. First time aku beli barang dari Luxola ni. Dan aku memang puas hati sangat. Plus, untuk orang yang baru pertama kali beli macam aku ni, akan dapat 20% discount tapi bukan sume barang la ada discount.

Untuk permulaan aku beli dua barang je dulu. Ape yang aku beli? Aku beli F80 Flat Kabuki Copper Sigma Brush dan Sleek Face Contour Kit. Tapi yang paling best ialah part aku dapat free gift dengan pembelian melebihi $50(Singapore Dollar). Aku dapat Luxola beg , SK II facial treatment mask and 15ml Rachel K Youth Eye Complex. Free gift yang aku dapat memang best. Aku memang puas hati shopping ngan Luxola ni. Delivery pon cepat, all the way from Singapore okay uolss. Untuk pembelian melebihi RM40 korang akan dapat free delivery via Aramex.



Barang baru sampai. Yeay!



Aku beli dua barang je. Yang lain-lain tu free gift. Best kan? Sape tak suka dapat barang free?

Parcel tu da memang siap ada bubble wrap dan dia bungkus lagi barang-barang tu sume ngan bubble wrap. Barang pon sampai dalam keadaan yang sangat okay. Tak de defect ke ape.




Next time aku review pasal Kabuki brush yang aku beli ni. Memang sangat best!

Till then we meet again.

P/S: Kalo korang nak beli jugak boleh usha website diorang kat Luxola.

0 Suka Ku Bercerita:

Post a Comment

 

Nina Szar Copyright © 2014 Designed by eddscape