Sunday 23 November 2014

Dapat hadiah dari Skin Food

Cerita & Skrip Oleh NinaSzar at 23:14


Assalamualaikum Wbt & Hi!



Aku suka tengok cite Korea, aku suka pelakon Korea, aku suka skin care dari Korea. Cuma satu je kurang, skin care dari Korea ni quite pricey jugak eh. Baru-baru ni aku ada cuba barang dari Skin Food, aku baru try satu serum ni. Iaitu Black Sugar Perfect First Serum. Memang serum terbaik yang aku pernah guna. Apa yang aku suka kat Skin Food ni ialah barang-barangnye sume natural ingredient macam tomato, black sugar, kiwi , apple. Tak naklah barang yang terlampau banyak bahan kimia ni.


Tiga minggu lepas aku ada masuk contest Skin Food Eyes on me di Facebook Skin Food Malaysia. Contestnye senang je. Kita cuma perlu post eye make up kat FB diorang. Dan aku telah terpilih menjadi salah sorang top 3 winners. Ape yang aku dapat? Aku dapat premium eye kit and eye products worth RM300. Yeay! Alhamdulillah rezeki.





Inilah yang saya dapat dari Skin Food. Yeay! Thanks Skin Food.


Ni pulak premium eye kit. Bagi kat adik and akak sorang satu.

Aku dapat premium eye kit, eyeshadow, eyeliner, facial mist, dan mascara. Cantik jugak warna eyeshadow tu. Tapi aku blom try lagi. Nanti aku try then aku buat entry lain. Aku da try mascara dan memang best gile mascara tu. Nak cuci pon senang je. Eye cream pon belom guna lagi sebab sekarang aku tengah guna eye cream yang aku dapat dari Luxola itu hari. Overall, aku memang suka barang-barang dari Skin Food. Bukan sebab aku dapat gift ni ye tapi sebab aku memang pengguna Skin Food pon sebelum ni. Hee.

Till then we meet again.

0 Suka Ku Bercerita:

Post a Comment

 

Nina Szar Copyright © 2014 Designed by eddscape