Monday 26 January 2015

January Make Up Haul

Cerita & Skrip Oleh NinaSzar at 21:41
Assalamualaikum Wbt & Hi!


Setiap bulan aku mesti akan tambah koleksi barang make up aku. ( Girls be like). Hee. Aku selalu beli kat Sephora atau Watsons. Katy Sasa belom pernah beli pape lagi tapi ari tu ada try masuk jap and not bad jugak ea barang kat situ. Aku sekarang dah ada minat baru, iaitu aku suka make up orang sekarang ( konon nak blaja jadi MUA lettew). Hehe. Aku memang da lama suka make up tapi baru-baru ni baru serius nak belajar.


Ni aku nak share le sikit ape yang aku beli kat Sephora itu hari. Jom tengok!


Ini ialah Brow Kit dari NYX. Untuk lukis kening nak bagi nampak ada bentuk sikit. Sekarang ni kte tak cukur kening pon da boleh buat nampak shape.







Ini pulak eye primer. Tapi ni khas untuk eyeshadow yang ada glitter tu.




Dapat jugak Naked 1 yang da lama teringin. Aku da ada Naked 3. Setakat ni dua-dua aku puas hati sangat. Haruslah puas hati, kalau dah harga camni tak puas hati tak taulah ahkak nak cakap ape.


Oleh kerana bulan ni ialah birhday aku, Sephora bagi birthday gift. Yeay! Thank Sephora.

Okay, ni je aku beli untuk bulan ni. Ini pon quite pricey jugak. Mujur dapat 10% dari Sephora. Birthday gift hanya untuk pemegang Black Card je tau. 10% pulak sebab aku da kumpul 250 points.

Tu je nak share untuk entry ni. Korang pulak selalu beli barang make up korang kat ner?


Ni ahkak Nina nak share sikit ahkah make up kawan ahkak ari tu. Eyeshadow guna Naked 3 masa ni. Naked 1 blom try kat sape-sape sebab baru beli kannn. Tak sempat lagi nak test kat sesape.
Okay tak make up ni? Kalo ada bagi kte try test make up kat awak, boleh la email kte ye.

Till then we meet again.

0 Suka Ku Bercerita:

Post a Comment

 

Nina Szar Copyright © 2014 Designed by eddscape