Wednesday 4 February 2015

Free Make Up Class at Muse by Watsons

Cerita & Skrip Oleh NinaSzar at 05:46
Assalamualaikum Wbt & Hi!

Aku ada dapat invitation dari Watsons untuk make up class yang di buat oleh Muse by Watsons. Aku dapat by email masa tu. Then aku pon terus la call dorang untuk tanya boleh tak kalo aku bawak kawan. Takkan aku nak g sorang, malu ah. Bila orang tu kata boleh je, terus aku RSVP nama aku and Bella. 
Then , aku pon pergi la berdua ngan Bella bila tiba hari tu. Bila pergi, rupanya ada kami berdua je, yang lain tak dapat di kesan. Tapi bagus jugak, boleh la diorang fokus kat kiteorang je. Hehe. 


Ini Bella bersama Cikgu make up dia. Hee.

Kelas tu lebih kurang dalam dua jam camtu. Masa ni da lepas make up. Haruslah touch up sikit sebelum balik.  

Masa kelas ni berlangsung banyak sangat ilmu yang aku dapat. Maklum la sekarang aku pun tengah nak belajar ilmu make up ni. Konon berangan nak jadi make up artis. Hee. Menjahit dan make up memang minat aku. Tapi entah kenapa baru sekarang aku serius pasal make up ni. Tapi kelas make up yang kiteorang join ni basic sahaja. Okaylah, itu je nak share.

Till then we meet again.

0 Suka Ku Bercerita:

Post a Comment

 

Nina Szar Copyright © 2014 Designed by eddscape