Wednesday 4 February 2015

Make Up by Nina Szar

Cerita & Skrip Oleh NinaSzar at 06:28
Assalamualaikum Wbt & Hi!

Tetiba rajin update dua entry sekali eh. Padahal tengah excited nak tunjuk hasil tangan aku make up orang. Hehe. Sejak dua menjak ni memang aku bersemangat dan sangat serius pasal make up ni. Nk jadi make up artist lettew. Tapi menjahit tu masih lagi ye. Mana boleh tinggal tuuu. Make up yang aku tekankan ialah natural make up.Aku tak nak ubah sangat muka seseorang sampai boleh nampak bedak tebal 3 inci. Hihi. Tak naklah camtu. Make up ni bukan untuk ubah muka tapi untuk buat wajah lebih berseri je. Ye idakkk?



Bella orang kedua yang aku make up dan sangat puas hati. Aku memang suka bile da make up tapi still nampak natural. Memang la boleh nampak beza bile da make up tapi tak over sangat kan?



Kak Lin pon puas hati ngan make up aku. Dia suka katanya. Hee. Apapun aku still akan imprve lagi skill make up ni. 

Ini Ika. Cousin aku. Memula saje tanya dia nak tak aku make up kan. Memula dia malu. Bila da settle make up, dia pon suka. Hee.

Setakat ni 3 orang je yang baru aku makeupkan. But I got my first job! Make up for my friend's engagement. Sangat excited ye bila dapat first job ni. Nanti aku akan share hasil tangan aku itu.

Till then we meet again.

0 Suka Ku Bercerita:

Post a Comment

 

Nina Szar Copyright © 2014 Designed by eddscape