Thursday 10 November 2016

Tutorial Shawl Warda

Cerita & Skrip Oleh NinaSzar at 23:37
Assalamualaikum  Wbt & Hi!


Siapa yang tengok suri hati Mr Pilot mesti tau dan suka tengok style Warda dalam tu kan. Memang aku setuju ngan orang yang cakap ootd Warda a.k.a Neelofa dalam tu cantik, menarik, tertarik. Ni ahkak nak share sikit tutorial shawl Warda. Pakai shawl biasa pon boleh je. Aku selalu pakai shawl yang beli kat jalan TAR tu je. Hehe.



Tutorial ni bukan ahkak la yang buat. Ahkak just bagi link je, nanti tengok la sendiri ye. Memang senang, 5 minit je dah siap. Kalau macam aku ni aku suka pakai shawl labuh sikit dan menutup dada. Kita boleh adjust  je shawl tu sebenarnye. Siapa yang dah selalu pakai shawl mesti tau camne nak adjust.






Tutorial shawl camni la yang ahkak nak share ngan korang.
Ini Husna Mustaffa. Ahkak nak share video dia ni. Memang cantik orangnye kan? Dia ni model muslimah tau.
Korang boleh tengok video tu kat sini. Bape saat je video ni dan mudah je. Macam aku cakap tadi, pasal labuh atau tak tu terpulang pada diri masing-masing. Pandai-pandailah adjust tudung tu.


Aku pon nak pakai gak cmtu. Hehe.Tapi aku pakai ni ikut macam mana yang aku selesa la ye. Macam aku cakap tadi aku suka pakai shawl labuh yang menutup dada.

Itu jelah yang ahkak nak share. Pendek je entry kali ni.

Till then we meet again.

0 Suka Ku Bercerita:

Post a Comment

 

Nina Szar Copyright © 2014 Designed by eddscape