Thursday 29 November 2012

Jalan-jalan

Cerita & Skrip Oleh NinaSzar at 08:39
Assalamualaikum Wbt..

Itu hari(semalam je pun)aku ada pergi petrosains ngan cousin aku untuk kali yang entah ke berapa aku pun xtau. Mentang2lah cuti berjalan je keje kau ea.


Rase cam best pulak g kali ni sebab ada contest ni. Mula2 aku ingat kalo menang setakat dpt tiket wayang je. Lepas tu tgk grand prize dpt ipad. Terus semangat. Senang je care2nye...kite kene kire bape banyak sticker hobbit kat dalam petrosains tu.


sticker camni la
Memang semangat aku. Lepas tu tgk orang kat sane cam xcari langsung jew. Bukan setakat cari sticker jew ko da da bole terus menang. Kat sini ada 4station. Kat setiap station tu ada game yg kte kene wat. Baru bole dapat cop yang kte da sertai game tu. Xd cop kire ko xlayak la nak masuk pertandingan ni.



believe in what u see. Saya pegang api!

Game ni yang paling aku suke. Mula2 takut kowt. Akak tu cakap camni "kali ni kite kene pegang api,lepas tu baru bole dpt cop." Memang cuak..aku ingat dia main2. Skali tgk cousin aku betol2 dia pegang api,aku da takut gile. Lastly, aku plak yang asyik nak pegang api tu. Memang dia betol2 letak kat tapak tangan ko. Yang aku xpuas ati tu time nak amik gambar je,api tu terpadam xpun terjatuh. Picture ni jela yang dpt.



Kire kali ni aku semangat ckit la g petrosains ni walaupun ramai gile budak sekolah. Bukan semangat sebab ada contest ni je tapi sebab banyak benda baru. Contest ni bukan dia teruskan umumkan sape menang pun. Mesti la kene tunggu. InsyaAllah kalo ada rezeki.















Sampai sini jela. Nak upload gambar banyak2 internet ni cam jeles ngn aku la.
Wassalam.

0 Suka Ku Bercerita:

Post a Comment

 

Nina Szar Copyright © 2014 Designed by eddscape