Wednesday 12 December 2012

Berbasikal di Taman Botani Putrajaya

Cerita & Skrip Oleh NinaSzar at 05:00
Assalamualaikum Wbt..


Korang pernah pergi Taman Botani x? Aku selalu g untuk berbasikal jeww. Yerrr..kte bole sewa basikal kat sne.. Kalo weekdays RM2/hour, weekend mahal ckit RM4/hour. xd la mahal sgt pun kann. Dulu mase dok kat bangi selalu gak aku g sane. Yela,Bangi ngn Putrajaya kan dekat jew. Aku mmg suke berbasikal nih..dlu mase kecik,lagi2 time cousin aku blk kampung..memang setiap mase kteorang merewang satu kampung bawak basikal. Memang mase tu xknal erti penatlah tapi sekarang baru bwk sekejap da penat.




Gambar lama. Selalu g ngn dorg nih.


Berbasikal ni kire salah satu senaman jugak la kan. Da la kat sini banyak bukit memang betol2 nak suh aku exercise. Ingat aku larat ke nak naik bukit tu..belom pape aku da turun dari basikal and tolak la sampai mase untuk turun bukit(paling aku suke).




Kalo nak tahu..aku ni setiap kali g sane bukan la setakat nak berbasikal jew. Mesti wajib amik gambar,pose sane sini. Bajet. Haha. Walaupun da selalu pergi tapi xpernah terlepas untuk pose di setiap ruang Taman Botani ni.


Bersama bebudak. Terasa aku pun cam sebaya ngn dorg sekejap.


Kalo ada yang free hujung2 minggu tu and xtau nak wat ape. Bole la pergi ke Taman Botani ni bersama family. Gambar xbanyak la plk sebab gune lappy adik sekarang.






Sekian.

Wassalam.




4 Suka Ku Bercerita:

The ShomeL TwinZ on 12 December 2012 at 18:37 said...

sronoknye, aritu sampai sana..tp xleh nak berbasikal sbb pkai kain, hehe..

NinaSzar on 12 December 2012 at 21:28 said...

yeke? xpe2..lepas ni bole g lg.hehe.tapi kalo nakk berbasikal tu xyah bwk beg la nnt susah lak nk bwk basikal kalo ada beg.

eza ezara on 13 December 2012 at 22:05 said...

salam perkenalan..follow u dear.tb2 rase nk g putrajaya utk naik beskal tu ;)

NinaSzar on 14 December 2012 at 00:02 said...

salam perkenalan jugak. g la taman botani tu. best. pastu mesti rase nak g lg.hee.

Post a Comment

 

Nina Szar Copyright © 2014 Designed by eddscape